fbpx
Czy home staging to nie oszustwo

Czy home staging to nie oszustwo?

Czasem spotykam się z takim pytaniem. Chodzi o to, czy specjalne przygotowanie prezentacji nieruchomości przeznaczonej na sprzedaż lub wynajem, jest uczciwe wobec potencjalnych klientów – ponieważ przedstawia wnętrza w bardziej atrakcyjny sposób, niż wyglądają one na co dzień.

Prezentacja nieruchomości na rynku ofert

Home staging przy prezentacji nieruchomości spełnia podobną rolę, co starannie dobrany strój osoby wybierającej się na rozmowę kwalifikacyjną w sprawie nowej pracy. Osoba taka stara się zaprezentować w sposób profesjonalny i wywrzeć korzystne wrażenie na potencjalnym pracodawcy. Nakłada więc marynarkę lub żakiet, odwiedza wcześniej fryzjera. Nie przychodzi na spotkanie w domowym dresie czy ubraniu roboczym, mimo że być może jest to jej ulubiony lub najczęściej noszony strój. Nie oznacza to przecież, że osoba taka oszukuje czy wprowadza w błąd potencjalnego pracodawcę. Wkładając odpowiednio dobrany strój, używając eleganckich dodatków, okazuje mu ona szacunek, a także podkreśla swoje profesjonalne atuty.

Staranne przygotowanie wizerunku odgrywa ważną rolę w wielu sytuacjach społecznych, i jest powszechnie akceptowane. Nie tylko przy poszukiwaniu nowej pracy. Także podczas spotkań towarzyskich czy randek staramy się pokazać z jak najlepszej strony i podkreślić swoje atuty. To naturalne zachowanie i nie ma w tym niczego złego. Dlaczego więc nie wykorzystać analogicznego mechanizmu podczas sprzedaży lub wynajmu nieruchomości?

Czy warto prezentować nieruchomość bez przygotowania?

Nieruchomość na sprzedaż lub wynajem można zaprezentować bez specjalnego przygotowania. Wiele osób tak właśnie robi. Jednak nie jest to najbardziej efektywne podejście. Potencjalni klienci wybierają spośród wielu ofert dostępnych na rynku. Profesjonalnie przygotowane wnętrza od razu zwracają ich uwagę. Możesz od razu wyróżnić swoją ofertę i skupić na niej uwagę odbiorców, co przekłada się na szybsze zawarcie transakcji oraz lepszą cenę.

Home staging to nie oszustwo, tylko pomoc w ukazaniu potencjału nieruchomości. Podkreśla atuty wnętrz oraz ich funkcjonalność. W ten sposób ułatwia potencjalnie zainteresowanym klientom dokonać najlepszego wyboru.

Profesjonalnie przygotowane wnętrza do sprzedaży lub wynajmu spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem oglądających. Zachęcają ich do zainteresowania się taką nieruchomością i budzą pozytywne emocje. Działa to zarówno w przypadku eleganckich apartamentów, jak i przy ofertach lokali do odświeżenia czy remontu. Również w takich przypadkach potencjalnie zainteresowani klienci doceniają jakość estetycznie i funkcjonalnie zaprezentowanych wnętrz.

Na czym konkretnie polega home staging?

Więcej na ten temat przeczytasz tutaj. Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszam serdecznie do kontaktu.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *